Visul meu, Grecia

Pentru iubitorii culturii clasice, Atena, capitala Greciei este un muzeu în aer liber unde veți găsi „rămășițe” arheologice oriunde v-ați afla. Nu numai pentru cultură și istorie, ci și pentru bucătăria grecească, care, în opinia mea, este excelentă. Este un oraș vibrant, unde veți găsi multe activități interesante.

Nu am putut călători fiind tânăra (nu că acum as fi bătrâna), dar viața nu mi-a permis această posibilitate până acum. Când ma întrebau „ce vrei să faci când crești?” Răspunsul meu a fost „să cunosc Grecia.

Iubitul meu este pasionat de călătorii, așa că i-am făcut cea mai mare surpriză, să vizităm unul din orașele lumii, Atena. I-am m sugerat de câteva ori să vizităm Grecia, dar banii au fost dușmanul nostru și am amânat mereu călătoria.

Am fost la mai multe agenții de turism, dar la multe dintre ele era prea scump pentru bugetul meu și m-am oprit la Christian Tour. M-am decis să rezerv un City Break Christian Tour pentru sfârșitul săptămânii, în Atena. Am studiat oferte City Break și am fost extrem de fericită că mă pot încadra în banii economisiți.

I-am lăsat iubitului meu câteva indicii în mașină, broșuri cu informații despre locație, dar a crezut că va fi pentru o călătorie viitoare, care nu va fi prea curând. A găsit bilete de avion Christian Tour în buzunarul lui atunci când se așteptat cel mai puțin, în momentul când a ajuns acasă după o zi grea de muncă. Nici nu vă puteți imagina ce surpriză uriașă a fost pentru el.

Cu lacrimi plini de emoții i-am spus ca am rezervat un City Break în Atena pentru noi. Evident m-a întrebat de unde am bani și i-am povestit cum am reușit să-i strâng de luni bune.

Cum ajungem la hotel vrem să vizitam Plaja Omonia și Piața Monastiraki și apoi ne întoarcem la hotel sa luam prânzul și să continuăm cu „asaltul” capitalei elene.

Nu trebuie să ratăm Templul lui Zeus, cândva cel mai mare templu din Grecia, ruinele lui sunt o mărturisire silențioasă a trecerii timpului … și pericolele sale.

Următoarea vizită va fi la Acropole, considerată Simbolul Greciei, se află pe un deal de 156 de metri deasupra nivelului mării care domină panorama capitalei grecești. Este o icoană a Atenei iar așteptările mele au fost foarte mari. Mi-a plăcut foarte mult templul Doric, PARTENÓN, înconjurat de coloane, cu 8 dintre ele în centru, baza sa măsoară 70×30 și este construită din marmură și două statui colosale de aur și fildeș, care măsoară 11 metri.

Pentru a cumpăra suveniruri vom vizita Cartierul Plaka. Acesta este cel mai vechi cartier din oraș. Străzile sale sunt înguste, cu numeroase magazine, dar și magazine de antichități.

Mi-ar plăcea foarte mult să văd Piața Syntagma, care mi se pare un loc destul de nesemnificativ, dar trebuie să recunosc că este plin viață

În ultima zi ne propunem să vedem Grădinile Naționale, care se află în spatele Parlamentului. Au fost create, în anul 1839, ca o grădină regală pentru regina Amalia. Au fost plantate 15000 de plante printre care și exotice și astăzi continuă să ne ofere florile sale. Aceste grădini sunt dotate cu sculpturi, iar plimbarea devine foarte liniștită. Aceste grădini au fost deschise publicului în 1923.

Iubitul meu își dorește să nu rateze stadionul Kallimarmaro, unul dintre cele mai vechi stadioane din lume și foarte spectaculos. Cel mai bun lucru este că îl puteți vedea din afară. Reconstruit din rămășițele unui stadion vechi în întregime din marmură albă.

Înainte sa urcăm în avion clar nu vom rata Piața Centrală. Fiecare oraș are piața sa, iar ATENA nu face excepție. Este foarte aproape de Plaja Omnia.

Acesta este visul meu și nu vreau să mă trezesc. Weekend-ul se apropie cu pași rapizi și trebuie să mă pregătesc. Ne-am sunat prietenii să le împărtășim marea veste. Unora nu le venea sa creadă că în sfârșit visul nostru devine realitate.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018.