De ce am vizitat Japonia

Japonia cu Exact Travel Club

Japonia este o țară fascinantă care, în ciuda marilor sale progrese tehnologice, își păstrează cu grijă cultura, tradițiile, valorile și obiceiurile.

Acum câteva zile am avut un vis ciudat, se făcea că eu și prietenul meu am vizitat Japonia, că suntem direct în aeroportul Țării Soarelui răsare. Apoi că luăm un taxi iar la hotel șoferul nostru se întoarce, strigă către noi de la distanță și ne cere să ne oprim sau cel puțin așa credeam noi, deoarece nu înțelegem ce vrea să ne spună. Se uită grăbit, așa că ne întoarcem toți să ne vedem, ne cere să ne verificăm buzunarele, să verificăm dacă am uitat un pașaport, o carte de credit sau un alt element valoros în vehiculul lui, dar nu putem identifica ceea ce am pierdut. Un cuplu de englezi ne-a spus că japonezii sunt foarte corecți și că șoferul de taxi vroia doar să știe dacă suntem siguri că nu am uitat ceva și s-a rupt filmul. În acel moment m-am trezit, ce păcat!

I-am spus prietenului meu visul meu,el  râzând de mine, a spus că visele pot fi realizate foarte ușor, dorință să am.

El ma dus la agenția de turism Exact Travel Club pentru a vedea oferta și vacanțe pentru un circuit Japonia cu ghid vorbitor de japoneză, așa că nu vom avea probleme ca în visul meu. Zilele au trecut repede și eram deja la aeroportul țării însorite.

Exact Travel Club

Știi! Japonia este o țară fascinantă, iar acesta este doar unul dintre multele exemple pe care le pot da de ce și că, în ciuda cât de incredibil sunt marii progresele tehnologice, acestea nu sunt mai importante decât tradițiile lor, care sunt păstrate cu sfințenie.

Japonia

Ni s-a spus clă ghidul ne va duce în următoarele zone: zona centrală din jurul Palatului Imperial, stația Tokyo și Ginza; zona nordică cu cartierele Ikebukuro, Ueno, Akihabara și Suidobashi / Iidabashi.

Ce mi-ar plăcut foarte mult la Tokyo să vizitez Imperial Palace, reședința oficială a familiei imperiale și dacă vom merge în perioada de înflorire a cireșilor o sa avem parte de o priveliște superbă. Apoi, unul dintre cele mai vechi și mai tradiționale cartiere din Tokyo: Asakusa, unde am putut vizita Templul Asakusa numit „Sensoji” cu strada comercială Nakamise cu 200 de magazine pentru a cumpăra cadouri și suveniruri pentru cei dragi. În cartierul Ginza există numeroase magazine și buticuri de branduri renumite. Cu barca pentru a merge la zona Odaiba și înapoi la hotel.

A doua zi,  vom vizita Muntele Yoshino situat în satul omonim din Nara. Ni s-a spus că Muntele Yoshino în 2004 a fost numit un patrimoniul mondial UNESCO și este una dintre destinațiile religioase foarte populare pentru pelerinaje, cum ar fi Japonia Yoshino Mikumar sanctuar și Kinpusen-ji. În plus, florile sale de cireșe o fac o carte poștală minunată. În Nara, provincia de la sud de Kyoto, am putut de asemenea să vedem Templul Todaiji, cu imaginea marelui Buddha și a parcului cerbului sacru, apoi ne-am cazat la Kyoto. A doua zi ne-am întors la Tokyo.

Este de neconceput să vizităm Tokyo și să nu mergem prin Shibuya Crossing. Nu stiam ce este până nu am văzut cu ochii noștri, este vorba celebra intersecție din afara stației Shibuya. Toate luminile semaforului devin roșii în același timp, pentru a permite trecerea la mii de pietoni care o traversează în fiecare zi: tineri studenți, cupluri, grupuri de prieteni și oameni care merg la și de la serviciu. Este un haos organizat, dar și cea mai aglomerata trecere din lume.

Laguna Albastră din Biei (Hokkaido) este un loc uimitor. Tonalitățile lor se schimbă în fiecare zi în funcție de soare și de sezonul anului. A fost creat artificial în cazul în care vulcanul Tokachidake a izbucnit. În plus, copacii care ies din apele sale măresc efectul maiestuos.

În ultima zi vom merge la muntele Fuji, apoi la băile termale – Hakone, încheindu-se cu o plimbare pe lacul Ashi pe barcă și la Muntele Komagatake pe telecabină.

Toate aventurile prin care am trecut, împreună cu o cultură fascinantă și oameni incredibil de educați, a făcut din această destinație o călătorie de neuitat. A fost ceva de vis, ceva ce nu se poate uita.

În prima noastră călătorie în Japonia vom vizitat cele mai multe dintre locurile cele mai fascinante, am combinat Kyoto și Tokyo cu unele evadări. Nu este ușor de asimilat aceasta călătorie, în care tradițiile incredibile, palpabile în aproape fiecare colț, o modernitate care uneori poate fi chiar copleșitoare și una dintre cele mai bune gastronomii din lume formează un set greu de uitat,  momente de neuitat care te fac să te întorci din nou în Japonia.

Acum sper să nu avem parte de un taximetrist ca cel din visul meu, nu de alta dar se zice că visele cele mai aprinde se împlinesc. Numai când ma gândesc la taximetrist înlemnesc.