Între două iubiri: insulele grecești Corfu și Lefkada

Încă din copilărie, am fost fascinată de Grecia și de insulele ei. Visam la marea întâlnire cu ea zi de zi. Așa că i-am propus unui prieten să mă însoțească. El a acceptat doar că să-mi facă pe plac și singura condiție a fost să caut eu o agenție de turism cu prețuri accesibile pentru un sejur 2019 în Grecia. Fericită că a acceptat să mă însoțească, încep să caut cele mai accesibile oferte.

Îl sun pe prietenul meu și-i spun că mergem în vacanță cu Chistian Tour. A fost de acord pentru că știa că este o companie de turism foarte serioasă. Dar, când i-am spus că vreau să vizitez insulele Corfu și Lefkada, nu mai era atât de fericit. El voia să viziteze Atena iar eu insulele. L-am rugat pe Dumnezeu să nu mă lase sa merg singură în vacanță. Miracolul s-a înfăptuit. Prietenul meu mi-a spus că acceptă doar pentru mine să ma însoțească să vizitez insulele (nu era prea convins că-i va plăcea).

Corfu

Cea mai așteptată vacanță vara 2019 a început cu Insula Corfu. Când am ajuns în insulă am mers direct la hotel. Ne-am lăsat bagajele, am mâncat și ne-am dus să cucerim insula.

Am vizitat mai întâi Stațiunea Paleokastritsa a insulei grecești Corfu. Ghidul nostru ne-a spus că este una dintre cele mai populare stațiuni de pe insulă. În zonă există mai multe golfulețe cu plaje. Am fost încântați de ceea ce am văzut și abia așteptam să vedem următoarele destinatii.

Apoi am vizitat Kerkira (cunoscută ca și Corfu Town), capitala insulei. Prima oprire a fost la Fortăreața veche, un loc plin de istorie. Pentru noi a fost oportunitatea perfectă de a învăța despre istoria insulei și de a admira peisajele.

Alte locuri interesante din Kerkira:
Fortăreața noua venețiană, care oferă cele mai frumoase peisaje deasupra orașului vechi și Fortăreața veche.
Centrul istoric al orașului Corfu. Un loc fascinant, cu străduțe înguste, clădiri vechi, numeroase restaurante și magazine cu suveniruri. Ai senzația ca te pierzi pe acele străduțe.

Următoarea călătorie a fost la Stațiunea Ermones, o stațiune mică, cu vederi spectaculoase la plajă. Apropo de plajă, apa este minunată de culoarea smaraldului. Și cu asta am terminat excursia noastră în Corfu.

Lefkada

Debarcăm la aeroportul Preveza, care este la 20 de minute de Insula Lefkada și ne cazăm la Hotelul Konaki. Din cauza faptului ca am ajuns seara în insulă eram prea obosiți.

A doua zi am plecat sa cucerim Plaja Milos, cu vaporul Milos Expres. Plaja este complet protejată de munți și se află în satul Agios Nikita. Dacă ajungi acolo, nu uita aparatul foto.

De acolo am plecat la Cascada Dimossari care se afla în apropierea satului Nidri. Este un loc spectaculos, unic în lume. Ghidul ne-a spus despre cascada ca uneori iarna, rareori când îngheață crează o imagine spectaculoasă.

Bineînțeles că nu pot să nu scriu despre orașul Lefkada, capitala insulei. Este situat în partea de nord a insulei. Cu toate că este un oraș mic, este întotdeauna plin de turiști.

Ultima călătorie a fost la Plaja Lygia, o plajă situată în Satul Ligya, o plajă, să zicem, mai sălbatică, mai puțin populară pentru turiști. Acolo am petrecut toată după-amiaza înainte să ne întoarcem la hotel.

Prietenul meu, care a fost sceptic la început, mi-a spus că ideea de a merge în vacanță cu Christian Tour a fost o idee perfectă. M-a făcut să îi promit că până la sfârșitul anului vom avea un sejur 2019 și în Atena. Deoarece marea mea dragoste este Grecia, bineînțeles că am acceptat.

Nu vă puteți imagina cât de greu a fost să revenim acasă. Ne curgeau lacrimile fără să vrem. Acum așteptăm cu nerăbdare să vizităm Atena.