Alimentația copiilor vremurile moderne

1
43

Astăzi vin în fața voastră cu o nouă provocare. De data aceasta despre alimentația corectă și sănătoasă a copiilor. Nu știu câți dintre voi știați că nevoile nutriționale din etapă a vieții se schimbă. Alimentația sănătoasă pe tot parcursul vieții trebuie să fie naturală, nutritivă și echilibrată.

Prima a etapă a alimentației corecte, începe cu cea a copilului mic. Încă de la inceput familia joacă un rol fundamental în promovarea obiceiurilor sănătoase și a vieții nutritive și este mediul perfect pentru a se asigura că copiii urmează o dietă echilibrată. Nevoile de energie sunt deosebit de ridicate, deoarece reprezintă o perioadă de creștere și dezvoltare, precum și o activitate fizică mare. Dieta lor trebuie să includă cantități suficiente de carne, pește, ouă și lactate. La această vârstă, copilul trebuie să fie, de asemenea, inițiat în obiceiul unui mic dejun complet.

Copilul preșcolar trebuie să învețe noi obiceiuri alimentare corecte și să se obișnuiască să mănânce tot felul de alimente. În acest moment este foarte important să se joace cu texturile și culorile alimentelor. De asemenea, este important ca copilul să se obișnuiască să mănânce, fructe și legume. Mulți dintre copii nu doresc nici măcar să audă acest lucru, ca de exemplu brocoli.

Copilul școlar are o mare activitate mentală la școală și o activitate fizică importantă prin practicarea sportului sau activitățile extrașcolare. Micul dejun este unul dintre cele mai importante aporturi în această etapă, este o masă care este deseori subestimată și uitată din cauza lipsei de timp și de organizare. Copiii ar trebui să evite cât mai mult posibil dulciurile.  Ei trebuie să mănânce zilnic lactate, fructe, legume, salate și pâine integrală. Carne și peste să mănânce alternativ și să combine în timpul săptămânii cu legumele și paste.

Adolescența este o etapă a vieții marcată de importante schimbări emoționale, sociale și fiziologice și este o perioadă dificilă din viață, este o tranziție între a fi copil și a începe să fii adult. Dieta adolescentului trebuie să ofere suficiente calorii care includ proteine ​​de înaltă calitate. Prezenta calciului din produsele lactate este foarte important, pe lângă legume, fructe și pește. De asemenea sunt recomandate multe semințe, cum ar fi semințe de chia, care ajută la o bună funcționare a organismului, dar și pentru un aport de energie sporit, deoarece sunt pline de vitamine și minerale.

Indiferent de categoria de vârstă, fie ca suntem adulți sau copii este important să facem suficientă activitate fizică pentru a evita să devenim supraponderali, care ne poate pune viata în pericol.

Sper că nu v-am plictisit prea mult cu multitudinea de informații pe care vi le-am oferit. Eu am ținut această pledoarie pentru a vă arata ce am învățat eu cu ajutorul produselor SanoVita, pentru a ne face un obicei le oferim copiilor noștri o alimentație sănătoasă.

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2018

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns