Importanța anunțurilor de mică publicitate în viața noastră

3
276

Mica publicitate este, în câteva cuvinte, informații. Indiferent dacă anunțăm un nou produs sau serviciu, schimbul de informații despre preț, notificarea despre noi puncte de vânzare sau pur și simplu amintirea și consolidarea imaginii unui brand, totul are legătură cu transmiterea de informații. Este inutil să ai cel mai bun produs sau serviciu dacă nimeni nu știe acest lucru, acest lucru este echivalent cu a nu avea vânzări și fără vânzări afacerile mor.

Insist foarte mult pe acest subiect, deoarece este foarte important și îți voi spune de ce este asa de importantă. Acum cu toate avantajele oferite de mica publicitate mai ales ca acum cu noile tehnologii ale informației puteți accesa aceste servicii fără a investi sume mari de bani. Datorită acestui lucru, cel care pune anunțul poate crea o ofertă mai personalizată pentru el.

De exemplu, aveți o mașină și doriți să o vindeți repede, deoarece aveți nevoie urgentă de bani. Ce să faceți? Pentru că nu vă permiteți luxul de a investi sume de bani pentru a o vinde cat mai repede, cea buna alegere și la îndemâna este anunțul de mică publicitate.

Acum, cu ajutorul internetului puteți plasa anunțul mai rapid decât acum câțiva ani. Cel care plasează anunțul are un control absolut asupra costurilor potențiale și poate avea date exacte privind eficiența anunțului și care oferă o garanție mai bună.

Uitați, vă voi da un exemplu cât se poate de real. Un bun prieten de-al meu care și-a vândut apartamentul pentru a se muta la casă mi-a spus că nu numai formele de publicitate s-au schimbat, ci că consumatorul a devenit mai pretențios și, prin urmare, trebuie să ne adaptăm. Prin urmare, avem mult de muncă, dar multe facilități, pentru a ajunge la potențialul client (în cazul lui). De ce a spus asta? Pentru că a încercat să-și vândă apartamentul în moduri clasice și nu a reușit. A vrut chiar să investească o sumă importantă de bani, dar i-am recomandat să nu ajungă la extreme și să încerce să-l vândă cu anunț la mica publicitate. Va dați seama că a râs de mine.

– Tu faci mișto mine?
– Bineînțeles că nu!
– Fratele meu și-a vândut mașina cu un anunț ca acesta.
-Bun! Atunci voi încerca și eu și voi vedea ce va ieși.

În mai puțin de 24 de ore m-a sunat să-mi spună că a reușit să-l vândă și să-l ajut să se miște cât mai repede și noua lui casă.

Am uitat să vă spun că prietenul meu este un colecționar de reclame publicitare din anii 50-90. El are în casa lui bucăți din ziare și reviste, din acea epoca de „aur”. În acea perioada ca și în vremurile de azi se vindeau și se cumpărau lucruri, se anunțau spectacole, etc. Presa din acea vreme atrăgea cititorii și iar rubrica dedicata anunțurilor era cea mai citită rubrică. O rubrică atrăgătoare și bine gândită, care era sarea și piperul ziarelor din acele vremuri.

Mica publicitate ne oferă ocazia de a interacționa cu oamenii. Dar, o regula de aur pentru a vinde sau a cumpăra ceva, este necesar ca anunțul să fie vizibil, detaliile trebuie să fie foarte clare, tot ce implică, mesaj, fotografii, etc.

Câțiva cunoscuți care lucrează în presa locală mi-au confirmat că mulți oameni cumpără ziarul doar pentru anunțurile de mică publicitate. Cumpărătorii, mai ales cei mai învârstă sunt mai interesați de această categorie decât să citească articolele din ziar. Pe când, cei tineri preferă să caute anunțurile on-line. Tot ei susțin, ca ziarele oferă o oarecare flexibilitate legat de anunțuri, ca sunt mai promte la atingerea publicului țintă, chiar dacă e vorba de publicitate, datorita publicului fidel. Dezavantajul ca în mediul on-line anunțurile rămân mai mult timp active.

Acest articol a fost scris exclusiv pentru Spring Superblog 2019

 

 

 

3 COMENTARII

  1. Felicitări pentru articol foarte interesant si util! Si sotul meu cumpara ziarul cu anunturi de publicitate si noi la randul nostru apelam la anunturi online sau mica publicitate#

Lasă un răspuns