Evadare din oraș. Prima mea vacanță cu tichete de vacanță

Viața la oraș este considerată „un lux” datorită plaților la întreținerea casei, stresul legat de anumite probleme fie de natură personală sau la locul de serviciu ne afectează mai mult sau mai puțin. Ca să ne încărcăm bateriile ne dorim să călătorim, să plecam în vacanță, însă prea puțini avem acest noroc. Sunt unul dintre cei care zâmbește și atunci când are probleme și știu că indiferent de câte probleme voi avea, totul va fi bine.

A sosit momentul în care mi-am dorit să mă relaxez, să evadez undeva. Acum, am această șansă deoarece mi-au sosit tichete de vacanță și ar fi păcat că nu mă pot bucura de o vacanță în care să ma relaxez.

Una dintre prietenele mele a dorit să mă însoțească și am căutat împreună rezervare online la un preț accesibil, pentru a ne încadra în suma alocată pe tichetele de vacanță. Am avut norocul să dăm peste site-ul Travelminit și mi-a plăcut că am găsit plata cu tichete de vacanță prin Travelminit. De asemenea, îmi place că acceptă toate tipurile de tichete de vacanță. Haideți să fim sinceri, nu toate site-urile acceptă acest lucru din păcate!

Eu mi-am dorit să călătoresc la munte, mai precis la Brașov, dar prietena mea își dorea să meargă la mare, la Vama Veche. Așa că au început contradicțiile. Când eram pe punctul de a decide să călătorim separat, ea s-a decis în ultimul moment că vrea să viziteze Brașovul, deoarece nu a fost niciodată acolo. Acum, trebuie să alegem cazarea. Ea a spus că nu nu știe cum stă treaba cu site-urile astea și să aleg eu locul în care vom petrece zilele următoare. Singura ei condiție a fost ca locul să fie decent. Cazare La Maisonnette Brașov cu mic dejun inclus a fost pensiunea ideală pentru a o mulțumi pe prietena mea. Ce i-a plăcut cel mai mult, că este situată chiar în Piața Sfatului, la doar 100 de metri de Biserica Neagră.

A venit ziua cea mare, am ajuns la Brașov, ne-am cazat la pensiunea La Maisonnette și apoi ne-am despachetat bagajele. După micul dejun ne-am decis vizităm orașul, prima oprire a fost evident Biserica Neagră.

Ne-am întâlnit întâmplător cu un prieten care ne-a dus să vizităm Poiana Brașov. Prietena mea ne-a spus că nu credea că această călătorie va fi atât de fascinantă. Apoi am făcut niște fotografii pentru a le arăta familiei noastre locurile pe care le-am vzitat în scurta noastră călătorie la Poiana Brașov. Seara ne-am întors în oraș foarte obosite, dar fericite.

Aceste zile de relaxare au fost mai mult decât speciale. Amintirile mi-au rămas în minte, dar și în fotografiile pe care le-am făcut pe tot parcursul sejurului.