Un vis de vacanță devenit realitate la Hotel Opal

Sursa foto: Hotel Opal, Editare Canva

De mici copii vrem să vedem marea. Dar ceea ce nu știm atunci când suntem mici este că părinții noștri nu prea au bani și că ei nu se obțin ușor. Datorită lipsurilor visul unor copii se poate spulbera. Însă oamenii pot face ca așa ceva să nu se întâmple.

Așa m-am gândit și eu, și am decis să organizez împreună cu niște prieteni o vacanță la mare, pe litoralul românesc pentru copiii mai puțin norocoși. Unul dintre prieteni este membru al unei fundații și cu această ocazie oameni sufletiști au strâns banii necesari. Ne-am dorit ca acești copii să vadă alte realități, să se bucure de alte medii. Scopul nostru a fost să le putem oferi momente de bucurie și, mai ales, să-i facem să zâmbească.

Din păcate serviciile de cazare de la noi lasă de dorit atunci când vine vorba despre copii. Nu am vrut să avem probleme, așa că am căutat un hotel la mare care să îi facă pe micuți să se simtă confortabil. Unul dintre prieteni și-a adus aminte că pe litoralul românesc, între Jupiter și Venus, se găsește stațiunea Cap Aurora, o stațiune potrivită pentru cei mici. Tot aici se găsește și Hotel Opal, aflat la 50 de metri de plajă. Locul de joacă special amenajat pentru copii în incinta hotelului este dotat cu trambuline, perete interactiv de cățărat, trasee presărate cu aventuri, jocuri și jucării, voie bună și veselie, asigurând distracția celor mici.

vacanță la mare
Sursa foto: Hotel Opal, Editare Canva

Copiii și întâlnirea cu marea

Cei 20 de copii, cu vârste între 7 și 10 ani au fost aduși la mare cu autocarul. Nici nu vă puteți imagina cât de fericiți erau. Au cântat, au spus poezii, s-au jucat, doar, doar o trece mai repede timpul până ce vor ajunge pe litoral. Oricât de serios ai fi, nu poți să nu fii impresionat de dorința lor de a vedea „marea cea mare”, așa cum un copil a numit-o.

Când au ajuns la mare dorința lor a fost să vadă: apa, nisipul, tot ce însemna mare. Această nouă experiență le-a provocat inițial un sentiment de frică la vederea valurilor, dar odată cu trecerea minutelor a început să le placă. Erau foarte încântați, nu mai voiau să iasă din apă.

După ce copiii s-au jucat suficient în apă, ne-am îndreptat către hotel. Când să îi cazăm pe copii, unul dintre ei a dispărut fără să ne dăm seama și a reapărut foarte misterios. Seara ni s-a spus că suntem invitați la restaurantul hotelului, unde se organizează un eveniment special. Și să nu ne îngrijorăm pentru copii, are cine să aibă grijă de ei.

Sursa foto: Hotel Opal, Editare Canva

Un eveniment special la care copiii au fost vedetele

Nu am înțeles de ce am fost invitați la un restaurant pentru evenimente, acest lucru ne-a făcut să devenim curioși. Ne-am uitat după copii, dar nu i-am găsit și nici timp să îi mai căutăm nu aveam. Ajunși la restaurant toată lumea parcă ne aștepta pe noi. Ne îndreptăm către masa indicată de ospătar, vizibil mirați. Nu înțelegeam ce căutăm noi acolo.

Nu a durat mult și am înțeles că fusesem invitați la un eveniment caritabil,”Litoral 2022 pentru copiii nevoiași”. Ne-a plăcut ideea, practic era ceva similar cu ceea ce făceam și noi. Acum, abia așteptam să aflăm despre ce este vorba și…am avut parte de șocul vieții noastre.

Spectacolul a fost organizat de copiii noștri în complicitate cu reprezentanții hotelului Opal. Când și cum s-a întâmplat asta? Vă aduceți aminte că atunci când i-am cazat pe copii, unul dintre ei a dispărut? Ei bine, s-a deslușit misterul! Toată seara copiii au cântat, au dansat, au spus poezii și au încercat să îi convingă pe invitați cât de important este pentru un copil să vadă marea. Spectacolul a avut un rol precis, strângerea de fonduri pentru drum și cazare la mare și pentru alți copii nevoiași. Nu m-am gândit niciodată că voi asista la așa ceva. Acești copii ne-au dat tuturor o lecție de viață, de umanitate!

Evenimentele importante se țin la Hotel Opal

Eram cu toții fericiți că am trăit aceste momente atât de speciale la un hotel special, care se află într-o zonă pitorească, mai ales datorită reliefului spectaculos și a poziționării între pădurea Comorova şi Marea Neagră. Serviciile ireproșabile și preparatele atent pregătite ne îndeamnă să revenim. Aici se pot organiza diferite evenimente la mare, sau chiar nunta la mare.

Hotelul Opal este situat pe malul mării din stațiunea Cap Aurora, în partea de nord a peninsulei, la doar 50 de metri de plajă. Amplasarea hotelului permite acces la plaja amenajată, din curtea interioară, care dă către mare – astfel, turiștii trebuie doar să coboare din hotel pentru a ajunge la „marea cea mare”.

Plaja Cap Aurora este fragmentată în mici golfuri care arată ca o insulă tropicală și are zone de apă puțin adâncă, perfecte pentru ca cei mici să se bucure de zilele însorite de vară. Cap Aurora are o lungime de doar un kilometru, iar plaja sa măsoară aproximativ 500 de metri și a fost obținută prin construirea de diguri care delimitează patru golfuri mici. Este ideală și pentru familiile cu copii, întrucât prezintă o siguranță ridicată.

Sursa foto: Hotel Opal, Editare Canva

Cele câteva zile din vacanța copiilor au trecut fără să ne dăm seama. În ultima noapte de sejur la hotel, celor mici le-a fost pregătită o mică surpriză. De data aceasta, ei au fost invitații unui spectacol. A doua zi a urmat plecarea. Erau triști că lasă în urmă marea, dar bucuroși pentru că au văzut-o și că datorită lor și alți copii o vor vedea.