SuperBlog 2024: O călătorie printre povești și provocări care m-a adus pe locul 4

1
SuperBlog 2024

Competitoare, creatoare, visătoare – așa mă simt acum, la finalul acestei ediții de SuperBlog 2024. Locul 4 este mai mult decât o simplă poziție în clasament pentru mine; este dovada că pasiunea, creativitatea și munca grea sunt răsplătite. Probele din competiție au fost, ca întotdeauna, o provocare incitantă, care mi-a testat limitele și mi-a dat șansa de a explora noi subiecte, subiecte pe care poate nu le-aș fi scris în mod normal.

În acest sezon, am avut ocazia să primesc pentru testare sticle de vin de la Beciul Domnesc, precum și produse cosmetice de la Ziaja, care s-au dovedit a fi mai mult decât binevenite. Aceste experiențe nu numai că mi-au adus inspirație pentru probele de competiție, dar au transformat și fiecare provocare într-o călătorie de descoperire și creativitate. Fiecare produs a contribuit la modelarea poveștilor mele, adăugând acea notă de autenticitate și farmec.

Fiecare probă scrisă a venit la pachet cu o documentare atentă, nervi și emoții deopotrivă. Da, știu, sună un pic dur, dar dacă îți place să scrii, toate acestea trec neobservate, lăsând loc doar pasiunii și bucuriei de a crea.

Îmi place când există acea conexiune între jurați și concurenți. Chiar dacă există acea frustrare de moment că x sau y are o notă mai mare decât a ta. La SuperBlog nu a existat niciodată o competiție reală între concurenți, ci mai degrabă între articolele participante.

promovare prin povești

Totuși, de câțiva ani în cadrul competiției se promovează articolele storytelling în detrimentul articolelor advertoriale. Însă unii jurați încă nu înțeleg diferența și punctează preferențial advertorialele, neoferind șansa bloggerilor care scriu storytelling.

Înainte sa-mi sară în cap bloggerii devotati clasicului advertorial, vreau să subliniez o idee pe care am descoperit-o anul trecut pe o rețea de socializare. Un specialist străin (îmi scapă numele, din păcate) povestea de ce reclamele de Crăciun atrag mai mult decât cele din restul anului. El a spus clar că se întâmplă acest lucru deoarece cele de Crăciun au o poveste, iar celelalte sunt agresiv orientate spre vânzare. Același lucru se întâmplă și în blogging: advertorialele sunt percepute ca mesaje de vânzare, în timp ce storytellingul captivează și emoționează.

Am experimentat acest lucru în mod direct – articolele de tip storytelling sunt mult mai citite și apreciate decât cele pur advertoriale. Cred cu tărie că această tendință ar trebui să fie încurajată. Într-o lume în care e mai ușor să vizionezi niște clipuri decât să citești un blog, e clar, bloggingul trebuie reinventat.

storytelling

Recunosc, am deviat un pic de la subiect, dar am făcut-o cu scopul de a sublinia un aspect esențial: bloggingul are nevoie de un boost. Nu mai e valabil modul cum scriam acum 5-10 ani. Nu intenționez să devin o certăreață – departe de mine acest gând. Vreau doar ca bloggerii și jurații să înțeleagă că este vitală această schimbare.

Competiția SuperBlog 2024 a fost ca de fiecare dată, un amalgam de provocări și emoții. Acest lucru mi-a permis să descopăr noi perspective și să mă reconectez cu pasiunea mea pentru blogging. Le mulțumesc organizatorilor, juraților și colegilor bloggeri pentru această experiență de neuitat. Îmi doresc să ne vedem la următoarea ediție, mai motivați și mai inspirați ca niciodată!

Orice încărcare a acestor fotografii este interzisă fără citarea sursei.
Puteți prelua maximum 500 de caractere din acest articol, condiția este să specificați și să inserați vizibil linkul articolului

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns