Storytelling vs advertorial

0
Storytelling vs advertorial

Azi vin cu un articol atipic chiar și pentru mine, storytelling vs advertorial. Îmi doream de mult să scriu acest articol, dar ceva mă reținea. Mi-am învins temerile și la indemnul unui prieten am decis că nu ar trebui să amân ceva ce vreau să scriu de mult.

Storytelling și advertoriale sunt două concepte diferite utilizate în publicitate și marketing. Storytelling se referă la prezentarea unei povești care conține caracteristici interesante și distractive pentru a capta atenția și influența publicului țintă. Advertorial este un tip de publicitate care ia forma unui articol de presă, de obicei plătit de un anumit brand sau companie, care promovează produsele sau serviciile acesteia.

Ei bine, acum că am lămurit ce este unul și ce este celălalt, vă voi spune de ce am ales să scriu acest articol. Am observat că, deși publicul aprobă mai mult articolele storytelling, multe branduri sau firme pun în continuare accent pe advertoriale. Probabil că advertizerii cred că astfel de reclame sunt o modalitate mai eficientă de a ajunge la public și de a le transmite mesajul.

publicitate

Publicul preferă mai mult storytelling decât reclame agresive, deoarece aceasta le oferă un sentiment de conexiune mai puternic și mai apropiat de produsul sau serviciul promovat. Acest lucru este benefic pentru ambele părți – bloggerii câștigă mai mulți cititori și advertizerii publicul țintă dorit.

Mi-am dat seama de acest lucru în timpul participării mele la competiția SuperBlog. Încă de anul trecut, concursul a fost despre storytelling și am putut observa cum crește numărul de cititori. Asta înseamnă că publicul aprobă acest gen de articole. Ceea ce în trecut nu se întâmpla, ba din contră, aveam comentarii gen: „Iar reclame!”.

În schimb am observat că membrii SuperBlog erau foarte deschiși la idei și aveau un nivel ridicat de creativitate. Pe de altă parte, unii sponsori nu prea au înțeles ce înseamnă să „spui povești” în scris și au punctat advertorialul ca de obicei. Am văzut destui concurenți debusolați din cauza sponsorilor care nu țin pasul cu cerințele.

storrytelling

Advertizerii trebuie să se concentreze pe creativitate și pe luarea în considerare a publicului. Trebuie să învețe cum să se conecteze cu publicul lor și să creeze conținut care îi captivează și îi inspiră. De asemenea, ar trebui să fie concentrați pe furnizarea de informații relevante și utile, care se conectează cu interesul publicului.

Ei ar trebui să se concentreze pe construirea de relații cu posibilii clienți și pe crearea unei experiențe unice care să-i facă să se simtă conectați și să aibă încredere în brandul lor. Acest lucru le va permite să-și extindă publicul țintă și să-și maximizeze numărul de clienți.

Din experiența mea, articolele storytelling sunt o modalitate de a transmite mesajul unei companii într-un mod mai distractiv și mai interesant. În plus, pot fi folosite pentru a transmite o informație într-un mod mai eficient și mai clar decât în orice altă metodă tradițională.

Puteți prelua maxim 500 de caractere din acest articol, condiția este să precizați şi inserați vizibil link-ul articolului

Lasă un răspuns