Construirea încrederii este cheia pentru afaceri

1
33

Când concepeți un plan de afaceri online, fie pentru o pornire, fie pentru o afacere tradițională care se lansează pe Internet, este destul de comun să vă concentrați asupra aspectelor tehnice. Utilizatorul de internet este consumatorul: apelăm la el și el va determina succesul sau eșecul proiectului nostru. Iar consumatorii apreciază, mai ales, încrederea. Dobândim produsele sau serviciile de care avem nevoie de la companii care ne-au câștigat încrederea.

În încercarea mea de a găsi clienți și colaborarea cu un antreprenor, am descoperit că viața fiecărei ființe umane are o importanță imensă în felul în care acest anumit sentiment se manifestă pentru noi.

Reguli de aur în atragerea clienților

1) Personalizează oferta. Este o strategie cu care ajungi la client, să vadă că îi pasă de el și îți ocupă timpul pentru a-l satisface.
2) Oferte promoționale. Nu eziat să invești niște bani pentru a obține clienți, deoarece nu va fi niciodată o cheltuială gratuită.
3) Fii mai flexibil decât concurenții tăi. Simplul fapt că un client solicită ceva atunci când nu ne așteptam sau dacă este stabilit de termen nu ar trebui să însemne sfârșitul lumii.

Dacă vorbim despre reguli, este important să nu uiți de obiectivele păstrării clienților:
1) Construiește relații cu clienții
2) Furnizează informații corecte

Fiecare client contează. Există multe scuze pentru motivul pentru care clienții decid să te abandoneze printre care alegerea concurenței. Cu toate acestea, principalul este sentimentul de indiferență față de unii consumatori este faptul sunt deja plictisiți de promoții care nu sunt foarte convingătoare și pe care le consideră nașpa. Acești consumatori sunt în căutarea unei alte soluții. Dacă vrei să nu fii unul dintre ei, este musai să schimbi ceva care să-i cucerească? Îți voi oferi câteva exemple:

Dacă clientul are o companie, o idee de afacere la un preț bun ar fi tricouri personalizate pentru angajații săi sau pentru a le oferi clienților drept cadou. Să proiecteze imaginea mărcii pe cele mai populare textile  personalizate ar face diferența.

Un alt cadou special pentru a oferi cuiva este o umbrelă personalizată. De ce personalizată? Pentru utilitatea lor, umbrele sunt absolut esențiale în viața noastră. Poți fi absolut sigur că clienții dvs. vor face uz de cadoul dvs. și vor afișa imaginea companiei dvs. în cea mai mare parte a anului.

Acum sper că te-am convins, cum să ai o afacere bună.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020

1 COMENTARIU

Lasă un răspuns