Ce înseamnă să fii influencer Marketing în România

1


Se știe deja că un influencer este o persoană care are o anumită credibilitate asupra unui subiect anume și datorită prezenței și influenței lor pe rețelele de socializare. Eu nu am crezut niciodată că voi scrie despre acest lucru deși ideea era acolo undeva. Nu pot nega că am capacitatea de a arăta că pot fi și eu un influencer.

Există câțiva factori care îmi determină influența online, în primul rând, întrucât sunt blogger, vreau să profit de crearea unei comunități și să am capacitatea de a mă mobiliza pentru a fi un adevărat influencer.

De ce vreau să fiu influencer?

Influența online este ceva care merge mână în mână cu identitatea mea online. Am creat-o încă din primul moment în care am început să am o identitate online. Evident, acum am puțină influență și asta va crește pe măsură ce îmi extind activitatea. Din păcate când nu sunt activ, influența mea scade mai mult, sa fac parte dintr-o rețea de influenceri.

Să scriu pe propriul blog și apoi să scriu pe blogurile persoanelor terțe sunt primii pași pe care i-am făcut pentru a-mi construi prezența online. A scrie în mod regulat și a distribui fără să aștept ceva în schimb a fost ceea ce mi-a consolidat prezența. Crearea, menținerea și creșterea profilelor de social media, partajare și ajutorul celorlalți au făcut ca influența mea online să crească împreună cu mine. Înca mai lucrez la promovare online, e un drum lung, dificil, dar nu imposibil.


Cine mă influențează? Influencerii mei sunt părinții mei, prietenii mei și oamenii de la care am învățat să fiu o persoană mai bună. A crește în fiecare zi este lucrul care îmi dă puterea să fiu mai bună. Printre ei sunt si influencerii pe care îi apreciez.

Computer, Laptop, Tehnologie, Tastatură, Calcul

Influenceri români pe care îi admir

În ultima vreme, când navighez pe rețelele mele sociale, dau peste imagini, postări sau povești ale unor oameni care vorbesc despre un loc, produs sau serviciu. Lista mea nu face referiri la cei mai cunoscuți influenceri, ci la acei oameni care îmi transmit ceva.

Personal, unele dintre ele mi se par enervante, dar sunt altele care chiar îmi atrag atenția și am ajuns chiar să cunosc câteva companii și mărci datorită publicațiilor lor.

Îmi plac în special cei care vorbesc despre un produs de înfrumusețare. Recomandările lor. mă ajută într-un anumit mod să mă aplec mai mult spre anumite opțiuni.

Preferata mea este Alina Ceusan de la care am învățat să fiu persoana care vreau să fiu. Ce admir la Alina? Felul ei de-a fi, cum a devenit promotorul produselor de înfrumusețare și modul în care se implică în cazuri sociale.

Un influencer care îmi place și nu-mi place este Silvia Cristescu. Este un editor de modă puțin mai exigent. Deoarece nu suntem perfecți și nici gusturile mele nu sunt perfecte. Când am avut ceva mai mulți bani, am cumpărat un articol vestimentar recomandat de ea, pe un site cunoscut.

Ultima este Adelina Pestrițu, pe care o admir pentru modul cum te convinge să cumperi produsele pe care ea le prezintă. De asemenea, are o comunitate puternică Instagram, unde se situează și pe primul loc.

Așa am aflat că influencerii îi ajută pe cumpărători să ia decizii mai informate într-un timp scurt despre achizițiile pe care vor sa le facă. Acest lucru are un impact incredibil asupra cumpărătorilor și face procesul de luare a deciziilor mai convenabil.

Ce este Influencer Marketing … în opinia mea

Nu sunt în domeniul marketingului, dar este un subiect pe care îl studiez intens. Termenul de Influencer Marketing este destul de vechi, conceptul a evoluat de-a lungul anilor, în special odată cu apariția rețelelor sociale. Aceasta este o lume a „vedetelor de pe internet”, oameni care au un număr mare de adepți și care își pot influența adepții pentru a putea lua decizii.

Mă gândeam să creez acest articol încă de acum câteva luni, dar habar nu aveam de unde și cum să o încep. Consider util să îmi clarific aceste dubii legate de a fi influencer, în special Influencer Marketing. Pentru a atinge această notorietate trebuie să trecem de la produse la conținut, trebuie să punem accentul pe promovare. Am învățat să-mi înțeleg interesele pentru a construi o relație în care înțelegerea reciprocă și obiectivele ar trebui să fie pe același drum.

Influență, Comercializare, Instagram, Afaceri

Cam așa înțeleg eu treaba asta cu influencerii. Voi ce părere aveți?

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2020

1 COMMENT

Lasă un răspuns